配送について Regarding Delivery

配送について
宅配便:「佐川急便」にてお届けいたします。(沖縄県のみヤマト運輸でのお届けになります。)
ご注文時、配送会社のご指定はできかねますので、予めご了承ください。
発送は国内のみに限ります。

荷物のお問い合わせはこちら>>>
配送料:1注文(配送)につき、全国一律950円(税込)
※限定商品などの一部商品につきましては、配送方法・梱包形態によって送料が異なる場合があります。各商品ページにて確認ください。

商品種別:
通常商品:特別な記載がない場合、ご入金後14日以内に発送いたします。
予約・受注商品:各ご注文ページにてお届け予定時期をご確認ください。
※他商品と同時にご購入いただくことはできません。
商品のお届けについて
商品配送時にご登録頂いたアドレスにメールでお知らせいたします。
また商品の発送問い合わせ番号は発送後、会員ページに明記されます。
配送状況は佐川急便の貨物追跡サービスにてご確認いただけます。
(沖縄県はヤマト運輸の荷物お問い合せシステムにてご確認いただけます。)

商品には万全の注意を払っておりますが、万一不都合がございましたら、お問合わせください。
※商品発送後3ヶ月を過ぎての商品未着等に関するお問合せはご遠慮ください。
※お申し込み後のキャンセル・変更はいかなる場合でも一切お受けできません。
配送先の変更について
商品はご注文時に登録いただいた住所へ配送いたします。注文後に会員ページより住所変更をされても配送先は変更できませんのでご注意ください。
注文後に転居などでご住所が変更になった場合は、お問い合わせフォームよりお知らせください。(必ず注文番号・注文者の氏名をご記載ください。)
お問い合わせいただいた時期によっては住所変更が間に合わない場合もございますので、予めご了承ください。
再配送の際の送料について
商品到着時にご不在の場合にはご不在連絡票が入りますので、必ず宅配業者にご連絡ください。
保管期間(不在通知から1週間程)を過ぎて商品をお受取り頂けない場合、また転居されている場合には差出人に商品が戻りますので、ご注意ください。
その際に掛かった送料及び再送(転送)させて頂く際の送料につきましては、お客様にご負担頂く場合がございますので予め、ご了承ください。
商品の返品について
商品の不備、不具合(商品違い、汚れ、破損等)がある場合を除き一切の返品は受付しておりません。
商品(不備、不具合)の返品については交換対応のみとなり返金には応じません。
返品の際の条件について
万一商品に不備、不具合がございましたら商品到着後14日以内に必ずお問い合わせください。
大変申し訳ございませんが、商品到着後14日以内にご連絡を頂けなかった場合、一度ご使用になられた場合、お客様の元で傷、または汚損が生じた場合は、返品・交換はできません。
返品の際の送料について
商品の不備、不具合による返品に限り送料については、こちらで負担させて頂きますので必ずお問い合わせください。





Regarding Delivery
Courier: Delivered by "Sagawa Express". (Only products ordered in Okinawa Prefecture will be delivered by Yamato Transport.)
*Please note that you cannot specify the delivery company when ordering.
*Shipping is limited to Japan only.

Click here for luggage inquiries >>>
Shipping fee: 950 yen (including tax) nationwide per order (delivery)
*For some products such as limited edition products, the shipping fee may differ depending on the shipping method and packing style. Please check on each product page.

Product type:
- Normal product: Unless otherwise specified, will be shipped within 14 days after payment.
- Pre-ordered/ordered products: Please check the estimated delivery time on each order page.
*It cannot be purchased at the same time as other products.
About Product Delivery
We will notify you by email to the address you registered when the product was delivered. In addition, the shipping inquiry number of the product will be specified on the member page after shipping.
You can check the delivery status using the Sagawa Express cargo tracking service.
(Okinawa Prefecture’s delivery status can be confirmed using Yamato Transport's luggage inquiry system.)
We take the utmost care with our products, but if you have any problems, please contact us.
*Please refrain from making inquiries regarding undelivered items after 3 months have passed since the item was shipped.
*We cannot accept cancellations or changes after application under any circumstances.
About Change of Delivery Address
The product will be delivered to the address registered at the time of ordering.Please note that the delivery address cannot be changed even if the address is changed from the member page after ordering.
If your address has changed after you have placed your order, please let us know using the inquiry form (Be sure to include the order number and the name of the person who placed the order.) Please be aware that depending on when you contact us, we may not be able to change your address in time.
About the Shipping Fee for Redelivery
If you are absent when the product arrives, you will receive an absence notification form, so please be sure to contact the courier.
Please note that if you do not receive the item after the storage period (approximately one week from the notice of absence), or if you have moved, the item will be returned to the sender.
*Please note that the customer may be responsible for the shipping cost incurred at that time and the shipping cost for resending the item.
About Product Returns
We do not accept any returns unless the product is defective (wrong product, dirt, damage, etc.).
Regarding the return of (defective) products, we will only accept exchanges and do not respond to refunds.
About the Conditions for Returns
In the unlikely event that the product is defective, please be sure to contact us within 14 days after the product arrives.
However, if you do not contact us within 14 days after the product arrives, if the product has been used once, or if the product has been damaged or soiled by the customer, we cannot accept a return or exchange.
About the Shipping Fee for Returns
Please be sure to contact us as we will bear the shipping fee only for returns due to product defects or lack of products.