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FAQ(よくあるご質問)
お客様からよくお寄せいただくご質問を掲載しております。ご確認の上、解決出来ない場合はお手数ですが
お問い合わせフォームよりご質問ください。
Please read FAQ before making any inquiries.
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会員登録について
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Q 会員登録に費用はかかりますか?
会員登録は無料でご登録いただけます。
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Q 会員登録の内容は変更できますか?
会員ページより変更いただけます。
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Q パスワードを忘れてしまいました。
パスワードリマインダより再設定をお願いいたします。
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Q パスワード再設定のメールが届きません。
迷惑メール設定により、メールが受信できない場合がございますので「up-fc.jp」のドメイン受信設定をお願いします。また迷惑メールフォルダなど別のフォルダに振り分けられている可能性もございますので、ご確認をお願いいたします。
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Q 退会方法を教えてください。
退会はお問い合わせフォームよりお問い合わせください。お問い合わせ項目から「ログインや登録/退会について」を選択の上、お名前と登録メールアドレスを記載して送信してください。
商品購入について
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Q 会員登録をせずに商品の購入は可能ですか?
商品のご購入には会員登録(無料)が必要となります。
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Q 注文完了後のキャンセル・注文内容の変更はできますか?
ご注文完了後のキャンセルならびにご注文内容の変更はできかねます。注文確定前に、必ずご注文内容の確認をお願いいたします。
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Q 不良品、注文した商品と異なる商品が届きました。
商品の不良、ご注文商品と異なる商品が届いた場合は、商品到着後14日以内にお問い合わせフォームよりお問い合わせください。
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Q 返品・交換・注文キャンセルはできますか。
お客様都合による返品・交換・注文キャンセルはできかねます。不良品やご注文商品と異なる商品が届いた場合は、商品到着後14日以内にお問い合わせフォームよりお問い合わせください。
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Q 注文完了メールが届きません。
迷惑メール設定により、メールが受信できない場合がございますので「up-fc.jp」のドメイン受信設定をお願いします。また迷惑メールフォルダなど別のフォルダに振り分けられている可能性もございますので、ご確認をお願いいたします。
お支払いについて
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Q 支払い方法を教えてください。
クレジットカード、コンビニ払いがご利用いただけます。こちらよりご確認ください。
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Q コンビニ決済の支払い期限はいつまでですか?
【配信チケットの場合】公演によりお支払い期限が設定されています。申込後、お支払い期限までにお支払い頂けない場合、ご注文はキャンセルとなります。
【商品の場合】お支払い期限はご注文日含め3日以内となります。(商品によっては個別にお支払い期限が設定されている場合もございます。)
お支払い期限までにお支払い頂けない場合、ご注文はキャンセルとなります。
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Q コンビニ決済の詳細メールが届きません。
会員ページの「購入履歴」にてコンビニのお支払い番号をご確認のうえ、お支払い期限までにお支払いください。
手数料・送料・配送について
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Q 事務手数料・送料はいくらですか?
【配信チケットの場合】事務手数料300円(税込)になります。
【商品の場合】送料950円(税込)になります。
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Q 購入した商品はいつ届きますか?
商品により異なりますので、商品の詳細ページにてご確認ください。
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Q 配送日・お届け時間帯の指定はできますか?
配送日・お届け時間帯の指定はできません。商品配送時にご登録頂いたアドレスにメールでお知らせいたします。また商品の発送問い合わせ番号は発送後、会員ページに明記されます。
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Q 配送先の住所は変更できますか?
注文後に転居などでご住所が変更になった場合は、お問い合わせフォームよりお知らせください。(必ず注文番号・注文者の氏名をご記載ください。) お問い合わせいただいた時期によっては住所変更が間に合わない場合もございますので、予めご了承ください。
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Q 長期間不在で商品が戻ってしまった場合はどうしたらいいですか?
再発送の手配をさせていただきますので、お問い合わせフォームよりお問い合わせください。
配信チケット購入について
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Q チケットはどのようにして購入するのですか。
1.MENU(メニュー)の「配信チケット」から購入希望の公演を選択してください。
2.ご購入前に視聴環境テストで正常にお客様の端末で再生可能であることを確認してください。
3.公演内容をご確認ください。
4.手順に従って購入手続きを行ってください。
5.ご購入手続きが完了すると、決済完了メールが登録メールアドレスに届きますので、配信期間終了まで大切に保管してください。
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Q 一つのアカウントで家族・友人の分のチケットを買えますか?
一つのアカウントからご購入いただけるのは、そのアカウントご本人様の1枚のみです。ご視聴される方がそれぞれアカウントを作成し、チケットを購入していただく必要がございます。
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Q 推奨環境を教えてください。
こちらよりご確認ください。
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Q 海外からの購入・視聴はできますか?
海外からのご利用はサポートしておりません。またお問い合わせにもお答え致しかねますので、予めご了承ください。
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Q 購入後のキャンセルはできますか?
お客様都合によるキャンセル・返金は一切お受けできませんので、予めご了承ください。
配信について
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Q チケット購入後、どこから配信を見られますか?。
配信日当日になりましたら「HELLO! PROJECT STREAM ONLINE STORE」にログイン後、会員ページの「購入商品履歴」から該当の公演を選択してください。 なお生配信の場合、配信開始時刻はアクセスが集中しログインできない場合がございますので、事前にログインをした状態でお待ちください。
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Q 配信中に通信が不調になり、視聴できなくなってしまいました。
通信環境を整えた上で再度アクセスをお試しください。本サービスのご利用には高速・大容量のデータ通信が必要となります。有線接続、もしくはWi-Fiのご利用を推奨いたします。お客様の視聴環境に伴う閲覧の不具合に関しては、当サービスは一切の責任を負いかねます。
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Q 配信の録音・録画はできますか?
配信映像(音声含む)は著作権法などの諸法令により保護されており、一切の権利は主催者が有します。商用利用・私的使用を問わず、配信映像の撮影・録音・録画、および宣伝行為は一切禁止しております。無断転載・共有を行った場合、法的責任を問われる場合がございます。
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Q 途中からでも視聴できますか?
【生配信の場合】早戻し・早送りはできません。視聴を開始した以降の部分のみご覧いただけます。
【期間限定配信の場合】視聴可能期間中は繰り返し何度でもご視聴いただけます。
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Q 配信画面が動かず、再生ボタンが表示されません。
会員ページの「購入商品履歴」にて決済が完了しているか、またご利用のブラウザにて視聴可能かこちらよりご確認ください。 視聴ページにてブラウザの更新ボタンによるページ更新や、他ブラウザや他の端末でもお試しください。
お問い合わせについて
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Q お問い合わせ方法を教えてください。
お問い合わせはすべてお問い合わせフォームにてお受けしております。お電話でのお問い合わせには対応しておりません。
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Q お問い合わせのサポート対応時間を教えてください。
サポート対応時間は平日11:00~18:00となります。土日祝日ならびに年末年始休業中のサポート対応はおこなっておりません。
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Q お問い合わせをしたのに返信がありません。
お問い合わせをいただいた場合は、3営業日以内に返信させていただきます。3営業日を過ぎても返信がない場合はドメイン受信設定の未設定、メールアドレスの容量オーバーなどが考えられます。
We have posted frequently asked questions from our customers.
If you are unable to find a solution to your problem here, please use this inquiry form to contact us directly instead.
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About membership registration
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Q Is there a required fee to be paid to register as a member?
Membership registration is free of charge.
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Q Can I change the contents of my personal details for the membership registration?
You can change your personal information from the Member page after registration.
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Q What do I do if I forgot my password?
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Q I have not received the reset password link in my email.
Depending on your e-mail settings, you may not be able to receive e-mails, if that’s the case, please set the domain reception to "up-fc.jp". Also, it may be into your spam or junk mail instead, so please check it.
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Q Please tell me how to unsubscribe from this service.
To unsubscribe, please contact us using this inquiry form. Please select "Login or registration/withdrawal" from the inquiry item, and submit it with your name and registered e-mail address.
About product purchase
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Q Is it possible to purchase products without registering as a member?
No, membership registration (free of charge) is required to purchase any products from the site.
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Q Is it possible to cancel or change the order details after the order is completed?
It is not possible to cancel or change the order details after the order is completed. Please be sure to confirm your order before confirming your purchase.
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Q I received a defective product or a product different from the one I ordered.
If the item is defective or different from the item you have ordered, please contact us through this inquiry form within 14 days after the item arrives.
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Q Can I return, exchange or cancel my order?
We cannot accept any returns, exchanges, or cancellations of orders. If the item you received is defective or different from the item you have ordered, please contact us through this inquiry form within 14 days after the item arrives.
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Q I have not received any email stating my order/purchase was completed.
Depending on your e-mail settings, you may not be able to receive e-mails, if that’s the case, please set the domain reception to "up-fc.jp". Also, it may be into your spam or junk mail instead, so please check it.
About payments
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Q Please tell me the payment methods accepted.。
We accept credit cards and convenience store payments, check here for more information.
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Q How long is the payment deadline for convenience store payments?
[For delivery tickets] Payment deadlines are set for each transaction. If payment is not made by the payment deadline after confirming an order, the order will be canceled.
[For products] The payment deadline is within 3 days including the date of order. (Depending on the product, the payment deadline may be set individually.) If payment is not made by the payment deadline, the order will be canceled.
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Q I haven't received the detailed email for the convenience store payment.
Please check the payment number of the convenience store in "Purchase history" on the member page and pay by the payment deadline.
Fees, shipping, and delivery
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Q How much are the administrative fee and shipping fee?
[For delivery tickets] The administrative fee is 300 yen (tax included).
[For products] The shipping fee is 950 yen (tax included).
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Q When will the purchased product arrive?
Shipping time depends on each product, so please check the product details page for detailed updates.
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Q Is it possible to specify the delivery date and delivery time?
You cannot specify the delivery date and delivery time. We will notify you by the email address you registered when the product was ordered. In addition, the shipping inquiry number of the product will be displayed on the member page after shipping.
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Q Can I change the shipping address?
If your address changes due to moving to a new address after ordering, please let us know using this inquiry form. (Please be sure to enter the order number and the name of the person who made the order.) Please note that the address change may not be in time depending on the time of inquiry.
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Q What should I do if the product is returned after being absent for a long period?
We will arrange reshipment, so please contact us using this inquiry form.
About purchasing delivery tickets
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Q How do I buy a ticket?
1.Please select the performance you want to purchase from "Products" in the MENU.
2.Before purchasing, please confirm that it can be played on your device normally by watching the sample video.
3.Please check the content of the performance.
4.Please follow the procedure to complete the purchase procedure.
5.When the purchase procedure is completed, a payment completion email will be sent to the registered email address, so please keep it safe until the end of the delivery period.
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Q Can I buy tickets for my family and friends with one account?
Only one ticket can be purchased from one account. Each viewer is required to create an account and purchase a ticket.
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Q What is the recommended viewing environment?
Check here for further information.
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Q Can I purchase and watch from overseas?
Customers from overseas (which does not ban the usage of Vimeo) are only entitled to purchase the tickets for online viewing if they have a valid home address to input when purchasing the tickets.
Test videos can be viewed here before purchase to ensure that you are able to view the videos with no issues.
Please note that any physical goods that are included with the tickets will not be delivered overseas.
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Q Can I cancel my order after purchase?
Please note that we cannot accept any cancellations or refunds.
About delivery
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Q Where can I see the delivery after purchasing the ticket?
On the day of delivery, log in to "HELLO! PROJECT STREAM ONLINE STORE" and select the "Purchased product history" on the member page. In the case of live distribution, the website may be crowded when the distribution of the ticket starts and you may not be able to log in, so you may have to wait a while or login in advance.
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Q During distribution, my internet was disrupted and I couldn't access the product.
Please try to access it again after preparing an environment with a better connection. High-speed, large-capacity data communication is required to use this service. We recommend using a wired connection or Wi-Fi. We are not responsible for any browsing problems caused by your viewing environment.
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Q Is it possible to record the online performance?
The delivered video (including audio) is protected by various laws and regulations such as the Copyright Law, and the organizer owns all rights. It is strictly prohibited to shoot, record, record, or advertise the delivered video regardless of commercial or private use. If you reprint or share without permission, legal actions can be taken against you.
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Q Can I watch it from halfway through the performance?
[For live distribution] Fast rewind and fast forward are not possible. You can see the section of the performance after you start watching.
[For limited-time distribution] You can watch it as many times as you like during the viewing period.
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Q The distribution screen does not move and the play button is not displayed.
Please check here whether the payment has been completed in the "Purchased product history" on the member page and whether it can be viewed on your browser. Please refresh the page, or try it with other browsers or other terminals.
About inquiries
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Q Please tell me how to make an inquiry.
All inquiries are accepted using the inquiry form. We do not respond to inquiries by phone.
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Q Are there any specific time frames for inquiries.
Support hours are from 11:00 to 18:00 on weekdays. We do not provide support on weekends and holidays and during the year-end and New Year holidays.
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Q I inquired but did not receive a reply.
If you have any inquiries, we will get back to you within 3 business days. If you do not receive a reply after 3 business days, it is possible that the domain reception setting has not been set correctly or the email address capacity has been exceeded.